2009 年 8 月 7 日 星期五
|
今日番學校交入數紙...
睇到自己係咩班
但係睇到一d人唔係同自己一班
真係有d唔開心...
不過唔緊要啦@@我相信我地既友情會不變既
要相信自己^__^!
我既超級good fd,好知己,唔好唔開心@@
then番屋企換衫等到係時間去學結他既時間出去
話說今次換第二間練野室到練
今次唔見有其他組係到
得我地果組,靜英英的-__-|||
之後叫我地一個一個咁彈上次阿sir比既譜
嚇死我= =|||有d驚,係咁出手汗
第一個富,第二個偉,第三個到我
到我既時候真係吸左好大啖氣再彈落去
-_-最終都好彩彈完...呼
跟住阿sir教教教教...教其他野
話咁快@@就落堂啦!
-_-本來諗住我地去公園練結他
去圖書館做功課
不過最終去左偉屋企
去到我地係到練結他
我自己間唔中去左玩電腦-_-v
跟住一直玩啤牌
間唔中都幾好手氣= =v
最終^_^我地都係冇做到功課既!
話說,我覺得自己彈結他好似進步左
好!我要有恆心學落去@@
|
|
[ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 168 | »
|
|