今日課外活動返圍棋班,叫我同一個捉左4年的二年級學生捉棋,
佢好利害,我都差d比佢打敗,好彩最後有人幫手,不過經過呢件事之後,
我覺得其實佢係我之上,我應該努力d,下一次一定要自己打敗佢,二年級的小朋友!!!