今日沙老師返左,唔知係好定係唔好?
好:成績應該會在責任下稍微上升
唔好:無得返學先抄功課
雖然兩樣都係學生應該做的本份,不過...
今日係5.12 ,讓我們為死者悼念吧...祝佢地能忘記傷痛~~
放眼現在,心存希望,共創美好的將來.
生物報告整到我就黎死啦,,,,,,唔講啦,又要做生物報告.