隨心,隨風~
II000II
暱稱: 【啊-learn】
性別: 男
國家: 澳門
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2011-01-27
2011-01-24
2010-03-18
2010-03-17
2010-02-03
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 169
今日人氣: 1
累積人氣: 1160
2009 年 11 月 18 日  星期三   晴天


2009-11-18 分類: 未分類

今日去左電腦室做管理員,有好多人,

下至小學,上至高中,電腦室都塞爆了,

一團人都來做電腦功課,唉,點解係要最後一日先迫埋一齊呢,點解唔提早做呢,

電腦室內噪控控的,再加上其他管理員又係度玩,真係睇唔順眼,

不過,今次算啦,係我做到唔夠好,無做好自己既職責,

下不為例!






訪客留言 (返回 II000II 的日誌)


LoveYM 於 2009-11-29 06:02 PM 發表:
得閑冇野做??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

此話何解?
Posted at 2009-11-30 07:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kenneth37 於 2009-11-19 07:15 PM 發表:
HA 做管理員喎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BRIAN1212 於 2009-11-19 01:05 PM 發表:
良哥,努力
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wai550475 於 2009-11-18 11:08 PM 發表:
加油啊 啊良
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]