今日去左電腦室做管理員,有好多人,
下至小學,上至高中,電腦室都塞爆了,
一團人都來做電腦功課,唉,點解係要最後一日先迫埋一齊呢,點解唔提早做呢,
電腦室內噪控控的,再加上其他管理員又係度玩,真係睇唔順眼,
不過,今次算啦,係我做到唔夠好,無做好自己既職責,
下不為例!