Cinnamoroll
None
ILove15
暱稱: 愛=天使與魔鬼
性別: 女
國家: 香港
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2007-03-01
2007-03-01
2007-02-12
心痛的感覺
文章分類
全部 (28)
訪客留言
Propecia Esp... (Chassype)
Best Price O... (Chassype)
Le Viagra Ma... (Chassype)
Keflex And I... (Chassype)
Cheap Viagra... (KennImaste)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 98
今日人氣: 0
累積人氣: 1377
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 8 日  星期一   晴天


on唔到msn 感動 分類: 未分類

我呢排完全on唔到msn,好慘呀!!~~~開電腦都唔知做咩好,foxy又down唔到野!!!~~!!點解同一部電腦,我呀哥就in到msn,我就on唔到呀!!!!好唔公平呀,我咩網都上到,hotmail都得,係msn唔得,係唔係玩野呀!!~~~開電腦又冇野可以做,悶死人la~!!!~請問有冇其他人on唔到msn呀??!!!我死都搵人同我一齊死~~!!!我唔要得我一個人on唔到msn呀!!~~!幾時先on到msn呀??!!我冇msn會死的~!唉~~~on唔到msn,講電話都好呀?!我呀媽又唔比,想趕盡殺絕咩?!!我只好等佢去左街先講電話la~~~!!唉,冇msn既日子好慘呀!!!~~!~d人再唔維修好d電纜,我死比佢睇呀!!!係度愈推愈遲,1月頭變1月16,再變1月尾,去死la!!!!!!!!!!!!!on唔到msn一件事,foxy又on唔到,咩都down唔到!!!!!地獄少女都冇la!!~!!!!!唉~~好想搵人傾下呀!!!!唔該係hotmail sd d e-mail比我la!!~~同我講下野la~~卡巴拉都on唔到呀!!!!!!!!~~~~~~~~~搵人sd e-mail比我呀!~!!!!!~~!!!!!!!!!pls la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!



2006 年 12 月 19 日  星期二   晴天


賤人一個 呆滯 分類: 未分類

個個死人吳家豪!!!佢要玩到幾時呀!!!!!佢唔知咩係愛就唔好玩弄人地既愛la!!!!!佢用咩藉口都冇用,咩青春期特別對d女仔好?!要搵藉口都搵個第二個la!!!!!!佢係咁6玩弄我個fd既愛!!令佢無法自拔,佢好靚仔咩???我好憎佢,一時就係msn封我個fd,一時就係我個fd就唔記得佢既時候同佢講野.........佢想點呀?!佢係唔係想我個fd為愛自殺先安樂?!佢係唔愛就早d講,唔好等人地愛得太深既時候仲唔講!!一時愛wensy,一時就張家倩,宜家仲溝埋other女仔!!!佢想點?!溝曬成間學校d女仔好唔好呀!!!!!!佢簡直係一個愛情騙子!!!成日係度黏住miss ho,早d入戲劇組大曬呀?!佢唔係靠miss ho,佢入到戲劇組?!我宜家好想打到佢變豬頭呀!!!佢點解要一次又一次整喊我個fd??整喊人係唔係好好玩呀???!!!!如果係開心or感動到喊,我冇所謂!!!但係我個fd係唔係,係比佢hurt到喊!!!!!!我唔可以忍受人地hurt我個fd!!!我個fd 愛左佢5年,終於係1個月前係sms聽到吳家豪係愛佢,但6係第二日就話唔係!!!!如果係咁既話,我同我個fd都寧可佢冇講過呢句野!!!希望越大,失望越絕對大!!!!佢既然唔愛我個fd就唔好講呢句野!!!!我係絕對忍受佢利用我個fd對佢既愛!!!我點都唔會原諒佢!!!!



2006 年 12 月 8 日  星期五   晴天


電腦中毒 感動 分類: 未分類

係度同大家say句sorry~~因為我部computer中左毒,so我好耐冇on~~~sorry!!!



2006 年 12 月 2 日  星期六   晴天


死人呀哥!!! 呆滯 分類: 未分類

我真係越黎越憎我呀哥!!佢成日同埋個個女朋友一齊,都唔知佢有咩好?!今日,佢成日係度用電腦,又唔比我喎!!嬲起上黎咪去行街囉!!跟住去左買衣服,buy左好多~~happy番,but番到屋企又見到個個女朋友!!!!!我呀哥又係係度用緊電腦!!!!!佢就係度睇電視!!!我唔想見到佢地,so我就去左練琴~~我地去食dinner既時候,佢又跟住黎~~!!行去restaurant既時候,我著拖鞋去la~~我呀哥就係咁踩我!!頂瓜瓜呀?!我最憎d人踩我!!!!!!我真係想kill左佢!!!



2006 年 11 月 29 日  星期三   晴天


傷心 感動 分類: 未分類

我對你好失望呀!!點解我會愛上你??!!我真係唔知?!我究竟愛你d咩??你成日唔明白我既意思,唔明白女仔既心理!!有時同你講野我會好嬲,但係又嬲唔到你幾耐!!!我唔想再係咁落去!!可能我唔應該愛上你~!我d朋友講得岩:男仔有7/10係衰既!!!男仔唔係應該主動d咩??但係咁又點?!我愛你就係愛你!!可能時間可以沖淡一切,令我唔再愛你......我未試過愛一個人愛得咁辛苦!!!我冇試過為任何一個男仔喊過,但係點解我愛你會喊?我唔知,亦唔想去諗.........我應唔應該繼續去愛你??!!