我呢排完全on唔到msn,好慘呀!!~~~開電腦都唔知做咩好,foxy又down唔到野!!!~~!!點解同一部電腦,我呀哥就in到msn,我就on唔到呀!!!!好唔公平呀,我咩網都上到,hotmail都得,係msn唔得,係唔係玩野呀!!~~~開電腦又冇野可以做,悶死人la~!!!~請問有冇其他人on唔到msn呀??!!!我死都搵人同我一齊死~~!!!我唔要得我一個人on唔到msn呀!!~~!幾時先on到msn呀??!!我冇msn會死的~!唉~~~on唔到msn,講電話都好呀?!我呀媽又唔比,想趕盡殺絕咩?!!我只好等佢去左街先講電話la~~~!!唉,冇msn既日子好慘呀!!!~~!~d人再唔維修好d電纜,我死比佢睇呀!!!係度愈推愈遲,1月頭變1月16,再變1月尾,去死la!!!!!!!!!!!!!on唔到msn一件事,foxy又on唔到,咩都down唔到!!!!!地獄少女都冇la!!~!!!!!唉~~好想搵人傾下呀!!!!唔該係hotmail sd d e-mail比我la!!~~同我講下野la~~卡巴拉都on唔到呀!!!!!!!!~~~~~~~~~搵人sd e-mail比我呀!~!!!!!~~!!!!!!!!!pls la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!
|