借酒消愁、愁更愁
...
IMBABYCHI
暱稱: 愿家人永遠幸福快樂★
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
勁耐冇打Qz-.-
想起陳年的傷痛ˇ
孤單+寂寞
  意料之內.
  寂寞一直陪我走;(
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 388
今日人氣: 8
累積人氣: 3687
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 28 日  星期一   雨天


`*今日...... 呆滯 分類: 未分類

                         琴晚去剪左頭髮0.0感覺令仔左><笑撚死-.-!!

 

       今日等死日-.-

           琴晚同嘉樂.丫ken. 輝仔.丫南.快哥1點幾係機鋪打完機.

                 返屋企訓.散bar.反自歸家.

                     返到屋企訓5著Sad.

                         到左3點幾.都係訓5到~_~

                             之後是但踢拖著短富落左街出門口前SD SMS比丫南叫佢落黎打機-_-!!

                                    打到早上8點幾.

                                     丫南話去銀行.OMG 5記得銀行9點先開門.差果10幾分鐘on99係門口等.

                                         條撚樣又5開門= =淨係識格住對波里門4萬咁既口對住我地- .-仲話9點先開sad.

                                               我咁令仔提早開比我地都得喇.下話可憐

                                                         之後開左口搞掂d野之後丫南話去我到訓陣.

                                                               咁就一齊返去喇~點知返到屋企我家姐未返工= =仲訓死左-.-上面個鎖lok死左~_~叫佢又5醒 

                                                                  之後唯有返檔口喇= =同丫南on99左個幾鐘-.-可能冇訓既關係喇~上面冷氣特別冷omg= =

                                                                       算喇= =夠喇= =5打喇= =88                       






訪客留言 (返回 IMBABYCHI 的日誌)


babyszejai 於 2009-09-30 06:37 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lydia520 於 2009-09-30 04:00 AM 發表:
令仔xb`
c0mm3nT丫`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love770 於 2009-09-29 07:01 PM 發表:
呵呵`
c0mM3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2009-09-29 10:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babyszejai 於 2009-09-29 06:17 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-09-29 10:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CaTbAbE_z0z 於 2009-09-29 09:34 AM 發表:
COMMENT; )
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THx.
 
Posted at 2009-09-29 10:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lydia520 於 2009-09-29 03:08 AM 發表:
蝙蝠令仔左xb?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55.
Posted at 2009-09-29 10:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siusiu199375 於 2009-09-28 10:21 PM 發表:
令仔、
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

令女.
Posted at 2009-09-29 02:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babyszejai 於 2009-09-28 06:35 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-09-29 02:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



You_kiss 於 2009-09-28 06:25 PM 發表:
`c0mmen+:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2009-09-29 02:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love770 於 2009-09-28 04:21 PM 發表:
哈,又知我係彩暉既``哈哈

蝙蝠帥哥`哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

令女彩暉.
點會5識阿.
Posted at 2009-09-29 02:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]