借酒消愁、愁更愁
...
IMBABYCHI
暱稱: 愿家人永遠幸福快樂★
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
勁耐冇打Qz-.-
想起陳年的傷痛ˇ
孤單+寂寞
  意料之內.
  寂寞一直陪我走;(
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 388
今日人氣: 7
累積人氣: 3694
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 8 日  星期一   晴天


     可笑. 分類: 未分類

 

 

                           今晚特別無聊特別多野諗.

                                仲係銅記CEO飲緊酒.

                                                差5多晚晚如事

                                                             E+ 1 個上網打Qz.  深情聆聽著沙啞的音樂|享受變態的寂寞(!)

                                                                        街上情人一對對...而我...........

                                                                                  我真係好耐冇拍拖(,)好想搵個依靠*同我1直走埋以後既路(!)..

                                                                                          (我寂寞,我傷心,我孤獨,我哭,)有邊個會為我(傷心,難過,在意,!?)

       

============================================================================================

                                 

 

                                         Re:

                                         我屌,,點解個個都5會信我??

                                         想搵個信我比個機會我既人都咁撚難??

                                         個撚個個都覺得我花心,,5會有女,,

                                          個個都睇我既死人樣作準同決定..

                                          心諗..你地跟本5明我,,乜都睇通睇透..

                                           我係1個5識表達自己既人,,哄女果d 我5識,,

                                            表面既野我所有5會多做,,對1個人有feel我會講,,

                                            5愛1個人我都會講..我覺得愛1個人5係成日做d表面野,,

                                            成日講我愛你就係等於我愛你??..

                                            到你有愛果時我覺得5洗講野..大家feel到的..

  ======================================================================================= 

 

         我恨我自己5識表達自己

        我恨我點解咁冇用.如同垃圾1樣.

        我恨我..............我恨我............我恨我..................我.....我..........我........






訪客留言 (返回 IMBABYCHI 的日誌)


o0oYin 於 2010-04-17 11:32 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan_bibi 於 2010-03-09 05:31 PM 發表:
c0mm3nT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SCF_7FunG 於 2010-03-08 07:20 PM 發表:
c0mment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SCF_7FunG 於 2010-03-08 07:19 PM 發表:
c0mennt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MimiManhan 於 2010-03-08 07:09 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuyingx_x 於 2010-03-08 09:01 AM 發表:
CMa0a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siusiu199375 於 2010-03-08 07:42 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]