今日又上呀麻屋企啦
熱到pk啦
之後上去坐左陣
我同家姐就同姑媽一齊去食野(大既請)
之後就去左某店到買3
買左條富同件3- -''
姑媽俾錢- -''覺得勁唔好意思
家姐就冇..一件都冇買到
之後佢好似嬲我咁
姑媽買3俾我..(但其實佢佢自己唔睇)
佢就冇.
之後一路上坐車返尼黃大仙到
都係用個死樣尼對住我
就尼開學啦..唉,可悲可悲
至於啦
仲叉英文末pk掉
哈哈,琴日幾粒鍾之內pk左中文同數學
幾粒鍾呀,,,好勁呢...神童啦..哈哈XDD
今日去左MTR到借功課俾人
返到尼之後熱到PK
今日要上呀麻屋企飲湯
由於今日接到幾條SMS同2個電話後
我feel到我d血壓上升
一切都由於佢
今日好神早咁起左新(被逼>口<)
之後去左唔知邊間茶樓飲茶
姑姐同呀麻爸左位
姑媽呀麻呀媽勁多野傾
我同家姐表弟好努力咁pk緊d蝦餃燒賣..ya^^
勁飽-口-XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
返到屋企第一件事
搶電腦..呵呵呵
今早,本人我仲死下死下
下就,好返-口-