| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 23 日 星期日  |
| 悶-00-' |
分類: 未分類 |
冇番到屋企..
去左玩'v'
朋友屋企-00-'
好玩xD'v'
|
2008 年 3 月 22 日 星期六  |
| 團聚:> |
分類: 未分類 |
好玩'v'
去左唱k-00-'
唱唱唱..
next去左bbq'v'
識左king團d人:]
好玩:>
|
2008 年 3 月 21 日 星期五  |
| 星期5:] |
分類: 未分類 |
3:00pm去左觀塘玩'v'
等左鼠好耐/___\
本來想著打比你.3.
不過,最後冇打到*
等左鼠好耐/__\
真係好耐-00-'
算喇:>
佢係我好朋友:]
所以,冇所謂喇>v<''
之後去左365玩左間'v'
見到學校d朋友,
同佢行左間街,
到左7:35pm,
去左康寧睇人打波:>
好型'v'
個3分球:]
嘻<3
玩到9:30分走左,
番到屋企,
去左訓:>
好玩'v'
期望星期6 bbq'v'
唔知好唔好玩呢:]
好想快d到:>
哈:>
|
2008 年 3 月 20 日 星期四  |
| 星期5;> |
分類: 未分類 |
在屋企,
好想番學校玩'v'
學校好玩了>v<''
miss同呀sir又可以串-00-'
不過...
要睇下串-_-v
悶爆-.-
訓完又訓.3.
好似豬tiM<3
比哥話好似豬-3-'
果陣,
冇言/__\
不過,,
好好訓哇'v'
爰上了訓-00-'
期望3月22日星期6,,
bbq,
西貢清水灣一灘燒野食'v'
兩點去-00-'
唯愛既團聚>v<''
p,s. ●﹒唯愛§ 係勁舞團其中1個團-00-'
好玩哇'v'
不過,
有好少人去-.-
估姐-.-
唔知好唔好玩呢-3-'
十分期望*0*
|
2008 年 3 月 19 日 星期三  |
| 悶熱哇-/\- |
分類: 未分類 |
成個人好燥\__/
上堂唔比人開冷氣-_-v
好嬲哇.v.!
我地有比$$嫁.3.
唔比開-00-'
嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲.v.!
不過...
上英文果陣,
好開心哇>v<''
因為,,
我係全班英文聆聽同說話,
最高分'v'
我好開心哇.w.
鼠同海冇番-.-
得我1個有番到.v.!
算喇'v'
心情還可以吧>v<''
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|