今日番學都好無聊下,,,,,我又番學就等到放學 宜家上d堂超無聊 係化學堂miss 讚在我一下 話我有90分 我一開始都唔信,, 點之 太西利啦我 其實我都沒溫習 miss 就話我溫左好耐,,,,不過唔緊要 有讚就得 打到呢到 本人又係時間去青洲 打波 今次 只許勝不許敗 go go go