今日學校樓下開左一間 叫 爛鬼 炒面面包店 外表就好似好ok甘啦 一放左學 樓下好似打杖甘 好多人係到排隊,,,,我見到連其他學校都有排. 本身我都想排嫁 但係一見到甘多人 都係算啦,,, 之後到左放學 有一個朋友同我講話,,,b班有條友排到遲到,,, 我係到諗甘on9既 本身b班個人仲未買到嫁 之後何少芳老師 ja係我班班主任洛去幫佢排(聽人講) 我係到諗 為左個包搞到差唔多遲到 底唔底丫,,,正一傻b黎嫁