[[ 傻b城 如今這算什麼!???
感情還能抑壓下去嗎'!?
IORI22
暱稱: 傻b城
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-04-08
2012-09-07
2012-08-28
30號''
特別的周會
文章分類
全部 (92)
逵派活動公告 (2)
未分類 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 617
今日人氣: 1
累積人氣: 4887
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 10 日  星期日   晴天


去防空洞玩 分類: 未分類

今日朝早好早起身 打左陣機 之後就同 強叔 肥豪 飛機 +多幾個人 去松山防空洞玩,,
一開始睇到個門口好似好污租 之後就討論左一陣 決定入去 我好好彩 抽包剪頭果陣 猜到同飛機一齊 仲係行中間
我見到係好後果d好似好驚甘'''個防空洞都沒乜野既,,,,不過係到防空洞中間果陣見到地下 有好多  佛像相  ,,搞到我地驚驚地.
再行前都一陣,,,發現 陰風陣陣...果陣下到我地痴線....點之係差唔多到出口所以就有風啦
玩完一個 之後有人想去另一個
另外一個防空洞 入口 好細....又忍敝 見到個入口甘細 有d唔想入,,
其實都唔係我唔想入既,,,係強叔既大力反對,,,,同我擔心肥豪 太肥 入唔到,...
竟然入唔到 我地就行去望下打羽毛球啦  我仲特得行去一梅到囉球棒
點之  太失望啦,,, 今日爆人,,,,剩番 夜晚9點同10點沒人要...
最後唯有失望地離開.....唯有下個星期日去預約啦,,都幾煩下,,,帶左6快羽毛球棒 先話沒場 我凸x9999
之後我番屋k 見到有人撞車  好慘丫 不過我沒幫佢報警
甘就一日

 

 

介紹一首on9歌比你地聽下  聽到我同強叔笑到肚痛
一個台灣歌手唱廣東話 唔睇歌詞都唔之佢唱乜q
http://www.youtube.com/watch?v=Xo1zqSR4YXU
條友唱唱下 唱左句  (吻你屎忽一樣開心)
仲有佢寫歌詞寫到九唔塔八(冷天你是否多著杉)
我都唔之點解條友可以囉到最佳銷售獎  d台灣老聽到仲話好感動 好好聽   笑撚死我啦 首歌






訪客留言 (返回 IORI22 的日誌)


sammis1c35 於 2009-05-13 08:24 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tea_In 於 2009-05-13 06:52 PM 發表:
人地早就send過俾我睇啦-_-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tea_In 於 2009-05-12 08:06 PM 發表:
下次再去防空洞`
叫埋我咯`
唔好咁早喎-_- 我起唔到身架`
8點多吧`
讓我打頭陣` 看看有什么恐怖`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OK 今個星期日會再去
唔好著新杉,,,提埋你
有冇聽條友唱歌
Posted at 2009-05-13 01:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tea_In 於 2009-05-11 06:24 PM 發表:
見到個防空洞乜野都冇仲驚-_-`!?
真系薯`
咁既爛鬼佛像有乜好驚`?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你去試試啦  下次叫埋你
Posted at 2009-05-11 07:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling572 於 2009-05-11 01:22 PM 發表:
' 下個回人回到好燥咁=V=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



n0w_b 於 2009-05-10 09:54 PM 發表:
死薯成; 真衰格;
見到有人訓左係地下都唔叫醒佢-3-'
防空洞姐; 係咪你太薯所以淆底唔敢入呀 v_v'
你真係多藉口 ~_~'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你夠煩啦
1 我見到佢訓得唔係唔想幫佢 係有太多人幫緊佢 都唔洗我
2你唔驚 下次叫埋你咯  你行最尾 ok!??
Posted at 2009-05-11 12:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kit_aP 於 2009-05-10 08:11 PM 發表:
條友無比人撞.正系刷身而過.緊住條友驚到訓底左姐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...條友好真下...仲呆左係到
Posted at 2009-05-11 12:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling572 於 2009-05-10 04:17 PM 發表:
' 驚你驚拉你地 扮q晒野咁=v=
' 賤l0r見到有人抄車有五報警
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]