今日中於都正番好部電腦啦 好開心 可惜今日朝早被人水左 某某人話 第一堂考物理先 然後才考力屎,,,,,我就真心甘樣信佢啦,,之後就沒問過其他人啦 之後我仲同埋黃光立小朋友講ta,,,,,黃光立小朋友好好人都信左我講既事 我地一齊唔合格啦 o矣 由今日開始我係唔會再信其他人嫁啦,,,加油 仲有三日就考完試