[[ 傻b城 如今這算什麼!???
感情還能抑壓下去嗎'!?
IORI22
暱稱: 傻b城
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-04-08
2012-09-07
2012-08-28
30號''
特別的周會
文章分類
全部 (92)
逵派活動公告 (2)
未分類 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 617
今日人氣: 3
累積人氣: 5110
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 15 日  星期六   晴天


打邊爐 分類: 未分類

今日又係我地封塵5俠既聚會 (ME 雞冀  飛機 繆繆 亮亮....排名不分先後)
今日中午果陣 雞冀同繆繆係鄉下出左黎澳門,,,,之後就一齊去打機 爽一爽先
打完機 就會放得d行李 然後go to 打邊爐 好慘丫,,,,
雞冀冇啦啦串果個 囉野食 黎果條友,,,搞到佢向我地大報復...........
我地寫左第一張單 十分中之後黎 之後食唔包 第二張單比較好 5分中就黎左,,,,
到左第三張單真係好pk,,,,三十分中到先黎 本身我地以為佢唔記得左,,,,,就寫左第四張單
點之,,,,原來條友收埋我地第三張單 等d野食同第4張單一齊上,,,,,試問 5個人 點食得炸 30幾碟肥牛咧...
人人行過都望過黎 真係好魚,,,,,所以我地一次正曬黎食
食到我想死!_! 之後個靚故送我地三個炸慢頭 唔錯幾好味..
然後買單 go to 打羽毛球...
感覺上就係 4條 痴線老係到嘈.....嘈到樓下搵d野車洛黎  下死me了
o矣 我招新招 移形換影 比人識穿左,,,搞到輸左一枝野飲,,,
甘就過左一天

經過我地 封塵5俠既會議之後 決定招多一人
摁,,,,新人要具比 以下條件,,
要聽教聽話 每個月要出黎三次聚會 要夠義氣 打波打機打咩都要勁 
唔睇得都要打得  最重要就係 要識打數家務
 






訪客留言 (返回 IORI22 的日誌)


killosam 於 2009-08-15 08:02 PM 發表:
你地算好
我地上次先勁
1個鐘先上野食
不過無湯底
等有湯底LA
無野飲
等左2個鐘
忍唔住自已買野飲
飲完自已親自落去
2個幾鐘先有野飲
神?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你地果間唔係做生意.....
我地食到痴左線 你地冇野食'''
Posted at 2009-08-20 09:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vactorlao94 於 2009-08-15 01:06 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]