o矣 升到初三真係比初二辛苦十幾倍 測驗日日有 罰抄日日抄''''再係甘洛去 我去抄死的也 o矣 三日三小測 四日一大測 今日抄完英文 天日又抄化學 一抄一係十次 一係一百次 fuck 遲d又唔知要抄d乜 累死也'''' 溫習+罰抄+做功課 做完呢三類 我連打機既氣力都沒有也''''真慘