[[ 傻b城 如今這算什麼!???
感情還能抑壓下去嗎'!?
IORI22
暱稱: 傻b城
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-04-08
2012-09-07
2012-08-28
30號''
特別的周會
文章分類
全部 (92)
逵派活動公告 (2)
未分類 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 617
今日人氣: 3
累積人氣: 4775
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 2 日  星期一   晴天


o矣 測驗+罰抄 想正死人咩 分類: 未分類

o矣 升到初三真係比初二辛苦十幾倍
測驗日日有 罰抄日日抄''''再係甘洛去 我去抄死的也
o矣 三日三小測 四日一大測   今日抄完英文 天日又抄化學  一抄一係十次 一係一百次
fuck
遲d又唔知要抄d乜 累死也''''
溫習+罰抄+做功課 做完呢三類 我連打機既氣力都沒有也''''真慘






訪客留言 (返回 IORI22 的日誌)


sakura526 於 2009-11-05 11:58 PM 發表:
睇你咁有力氣..邊有咁快死..=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



INMEI123 於 2009-11-04 08:26 PM 發表:
抄死未?_?哈,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling572 於 2009-11-02 10:41 PM 發表:
我化學今日又五識0_____0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

公喜公喜
Posted at 2009-11-03 06:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sammis1c35 於 2009-11-02 09:27 PM 發表:
如果你不是那麼笨
還會要抄麼?(默
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

囧-.-
Posted at 2009-11-03 06:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



n0w_b 於 2009-11-02 09:05 PM 發表:
日抄夜抄-_-'
溫習時間都冇埋添呀=.=!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ya啊 唔比溫習時間我地 睇黎下次都要抄
Posted at 2009-11-02 09:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SAiFuNkt 於 2009-11-02 09:00 PM 發表:
no.1
叫左你乖d啦!?
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我上堂好乖
你個blog入邊我留唔到cm,,,kaikai的
Posted at 2009-11-02 09:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]