琴日校慶,,,雖然拔河輸左''但都玩得好開心'' 玩到我連打BLOG都沒力''哈哈 一開始先睇鬼片都OK啦''''' 然後食野,,,玩GAME'' 印尼最深刻就係同豬風一組,,玩 辣辣壽司''''頂佢唔住嫁JA,,, 本身佢幾次唔起身就沒事'''起得又慢,,,搞到害輸左'' 食D,,,可樂+忌謙仲有+埋D唔知乜野既''面包' 有一次差DD想嘔''個死人林2零;.//'係到講D惡心既野,,,正一PK'
之後就完啦,,,今年校慶應該係過得最開心既一年'