補番去江門果二日玩左既野'''
一去到就玩高空活動....好次激'''9米獨木橋對我來說太簡單''''唔夠三分中G左佢'''
之後玩左大腳板'''唔比出聲的,,,好ON9 囉第尾'''
之後畢業場,,4米高'''哈,,,都好易玩JA''又係唔比出聲 仲洛埋雨咧'''''24分中G左,,41個人'''
夜晚同飛機玩枕頭大戰..正爛左個杯...好彩唔洗賠錢,,,因為..五邑碧貴員給你一個五星給的家.............我家打爛野當然唔洗賠錢啦'''
夜晚玩到4點多接近五點就ZZ了'''''
第二日飄流'''飄左二粒中好正點啊'''''''''''''曬黑埋''''之後就回澳....
完...
|