今日係7仔...火到呀... 去買野飲開住個雪櫃,咁都要嘈, 仲要屈錯人,我係屋企點樣做, 關你撚事呀,又兇我話話俾大鄧聽wo, 咁我驚唔驚好?!你條四眼龜我睇你做得幾耐, 星期一叫成班人收你皮你就仆街la~! 收收下$係到嘈,阻Q住哂.... 一定投訴你條仆街, 到時你乞食都死呀~!
我決定每日都要搵你, 因為我唔可以唔記得你~!