生日快樂!!!
金日個小學同學生日 去左佢屋企 不過個小學同學又係中學同學 所以佢叫果D人我都識 佢屋企有好多野食 又有機打 又有野玩 咁就一個下就 D時間過得超快 又要番屋企 番到屋企又要溫默書.. 慘!!!!