我都唔知我自己想點?? 一時鐘意同佢傾計,, 一時又覺得佢好煩,, 佢唔同我傾,同第2個傾,, 我又好似唔開心,. 我都唔知自己想點,, D人又話佢鐘意我,, 但係我覺得係冇可能,, 我同佢只會係好fd好fd ge fd 加上,, 佢係鐘意我個fd 因此我冇咁 GE "福氣" ^ ^ 但係見佢哄我個陣,, 我又好開心.. 因為我可以不停拒絕佢,,> < 係咪好衰,,..... 係有小小ge,,, 不過,,,, 令我好開心 > < 咁就算佢黑仔,,,