今日勁開心...第一堂MaThs...
個個咁既死菜頭冇番(好似好衰咁-,-)
全校最好人既韓siR黎左幫我地補課..
勁正..成日系到畫畫^^
個陣勁想打比老婆..好掛住佢喔...
畫左半個鐘..終於有番d成果-,-

老婆..好愛你呀..(因為我唔知點影我..so..我影得吾靚-,-)
跟住上好最憎既中文堂..勁悶..訓左陣
之後個幾堂勁精神...哇哈哈xD...
系到踢波..成姐rUbbiSh...我都吾想咁講野..
不過..紅社必勝..哈哈..
食完野上draMa enGlisH..
勁好玩..同的神一姐..
成堂都吾知做咩..哈...
放左學想打比老婆..佢又聽吾到...真系可色-,-
♥唔駛驚。牙然講難gag♥
有一日牙然入到茶餐廳
牙然:3個老婆病,2個凍冷死,1個拉柴,
伙計:3個老婆病左仲唔番屋企睇佢!?
牙然:我講多次,系3個老婆病,2個凍冷死,1個拉柴。
伙計:對唔住..我地le到唔係咩野殯儀館喎...幫唔到你啦。
最後,牙然走左..d伙計先知牙然原來系要3個老婆餅,2個凍檸水,同埋1個奶茶^^
系吾系好好笑呢!!
|