IVYYY
暱稱: IVY``
性別: 女
國家: 香港
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-12-31
2008-10-20
2008-10-19
2008-06-02
2008-05-18
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 11 月 9 日  星期四   晴天


9//11* 分類: 未分類

今日眼訓得好過份 =.="
要返去幫手CHECK校服 ,, 搭6:30果車LOR ,, 天都未光
好多人 ,, CHECK到好暈 ,, 好多人都要記名 ,, 好慘
BECOZ HP話今次要大檢 ,,SO VERY SERIOUS -[]-"

其實今日真係5知上過D咩堂 , =.=
全日都係中史 ,, 中史 ,, 又中史 ...   好混亂 ``

考果陣都識既 ,, 抒發意見題我覺得好易
反而史實題 ,, 我覺得有困難 `` 好5正常 ,, 6分果題係吹水 ,, 開正我果飯 -\/-"

岩先睇阿琪日記 ,, 冇XANGA AC 留5到言AR
不過都知你有睇我日記 ,, 好想同你講1句 ::
加油AR `` 冇左我地3個美女係你身邊 ,, 你要獨立喇 -V-"
調左位先知 我地係幾咁重要呢 ! KAI婆 ,, BE STRONG *3*

終於都完左呢個WEEK喇 ,, 簡直係地獄AR
好辛苦 ,, 殘晒
不過可以抖返3日 .. 插足電 又繼續F.4 既非人生活 /_________\\\

PS. 黑帶 + 慧慧 >>  HAPI B-DAY *3*

聽日又可以見到我既門訓組員喇
好期待 ,, -3- "






訪客留言 (返回 IVYYY 的日誌)


F 於 2006-11-26 11:14 PM 發表:
"D男仔中2你果陣就對你好好LOR
5中2你果陣 ,, 就算你為佢做D咩 ,, 幾5開心 ,,幾HURT
佢都5在乎 ,, 之前講果D承諾都係乙水下你 ,, 但女仔就會好傻咁信"

其實唔係淨係男仔會咁LAW~
而家好多女仔都係咁,欺騙過不少人。
不過呢過世界有個傳統觀念——男係衰ge,女係受害者 罷了。
有時,女仔的可怕,很多人都比不上呢~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都岩既..
不過相比之下,, 好似女仔蝕底D姐..

所以你以後要帶眼識人喇 `` -V-"
哈哈 ,,

仲有 ,, 你係邊個AR ??
F小姐 定 F 先生呀 ??做咩5用真名 ?  =__________="
Posted at 2006-11-29 09:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀糖 於 2006-11-12 08:47 AM 發表:
我的男人 >3< 我就黎生日拉 ,,/\3/\ 我知道 你1定吾記得了 /_______\ 不過唔緊要 =] 我知你太忙先會唔記得的 =] 今次考得好差 >< 係超呀我 ,, 不過我唔知點解可以甘開心 =_=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點會5記得AR ?? 
忙都會記得你生日既 -V-

你想點慶祝AR ?
不如打邊爐啦 ,, 好冇AR ?
BBQ熱氣AR ,,

我今日搵5到你呀 ,, 你遲D再打比我LA
我地幫你約人 LA ,, 你想叫邊個AR ?
Posted at 2006-11-12 04:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]