| «‹ March 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 11 月 9 日 星期四  |
| 9//11* |
分類: 未分類 |
今日眼訓得好過份 =.="
要返去幫手CHECK校服 ,, 搭6:30果車LOR ,, 天都未光
好多人 ,, CHECK到好暈 ,, 好多人都要記名 ,, 好慘
BECOZ HP話今次要大檢 ,,SO VERY SERIOUS -[]-"
其實今日真係5知上過D咩堂 , =.=
全日都係中史 ,, 中史 ,, 又中史 ... 好混亂 ``
考果陣都識既 ,, 抒發意見題我覺得好易
反而史實題 ,, 我覺得有困難 `` 好5正常 ,, 6分果題係吹水 ,, 開正我果飯 -\/-"
岩先睇阿琪日記 ,, 冇XANGA AC 留5到言AR
不過都知你有睇我日記 ,, 好想同你講1句 ::
加油AR `` 冇左我地3個美女係你身邊 ,, 你要獨立喇 -V-"
調左位先知 我地係幾咁重要呢 ! KAI婆 ,, BE STRONG *3*
終於都完左呢個WEEK喇 ,, 簡直係地獄AR
好辛苦 ,, 殘晒
不過可以抖返3日 .. 插足電 又繼續F.4 既非人生活 /_________\\\
PS. 黑帶 + 慧慧 >> HAPI B-DAY *3*
聽日又可以見到我既門訓組員喇
好期待 ,, -3- "
|
|
|
F 於 2006-11-26 11:14 PM 發表:
"D男仔中2你果陣就對你好好LOR
5中2你果陣 ,, 就算你為佢做D咩 ,, 幾5開心 ,,幾HURT
佢都5在乎 ,, 之前講果D承諾都係乙水下你 ,, 但女仔就會好傻咁信"
其實唔係淨係男仔會咁LAW~
而家好多女仔都係咁,欺騙過不少人。
不過呢過世界有個傳統觀念——男係衰ge,女係受害者 罷了。
有時,女仔的可怕,很多人都比不上呢~~
|
網主回覆
都岩既..
不過相比之下,, 好似女仔蝕底D姐..
所以你以後要帶眼識人喇 `` -V-"
哈哈 ,,
仲有 ,, 你係邊個AR ??
F小姐 定 F 先生呀 ??做咩5用真名 ? =__________=" Posted at 2006-11-29 09:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀糖 於 2006-11-12 08:47 AM 發表:
我的男人 >3<
我就黎生日拉 ,,/\3/\
我知道 你1定吾記得了 /_______\
不過唔緊要 =] 我知你太忙先會唔記得的 =]
今次考得好差 >< 係超呀我 ,,
不過我唔知點解可以甘開心 =_=
|
網主回覆
點會5記得AR ??
忙都會記得你生日既 -V-
你想點慶祝AR ?
不如打邊爐啦 ,, 好冇AR ?
BBQ熱氣AR ,,
我今日搵5到你呀 ,, 你遲D再打比我LA
我地幫你約人 LA ,, 你想叫邊個AR ? Posted at 2006-11-12 04:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|