IVYYY
暱稱: IVY``
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-12-31
2008-10-20
2008-10-19
2008-06-02
2008-05-18
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2008 年 1 月 6 日  星期日   晴天


2008-01-06 分類: 未分類

琴日冇返ECON PRE-MOCK
起身頭痛到爆炸 唯有叫楚琪幫我請假

雖然短短返2日學 已經好辛苦
第1晚 我失眠 11:00-4:00 5個鐘在床上面6來6去訓5著
結果訓得2個鐘返學 好在5洗中史TEST
但係要做ENH REQAING TEST 夜晚仲要補習

第2日又要做MATHS會考MC GEOG會考MC
夜晚溫ECON 3本書 9:00先開始溫 因為我媽放假
溫到1:00 結果第日都返5到 琴日訓到12點半-___-

今朝返教會WIF小吉 好掙扎地起身
但係好有得著 反思好多好多 就好似為我度身訂造1樣
我知道這是神對我的回應

仲有..我媽比我配CON呀 =]
好開心



好中2上面幅圖 邊度搵返黎架?
岩岩好7隻蕉 = OUR BANANANISM :)



睇返原來我06年頭既願望係 :5想再似妹妹仔
07年完左 好似都係咁 -_-  保養得太好喇我 ..
05年開心 -> 06年5開心 ->07年勁5開心

新1年,新開始
告別痛苦 告別07

我今年希望
屋企人健健康康 會考成功






訪客留言 (返回 IVYYY 的日誌)


gavin 於 2008-01-07 07:16 PM 發表:
哈..終於開番機
仲見到呢幅圖...感恩...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你部腦幾時壞左架? -0-

感恩呢!? 請我食飯啦..
我貼幅圖出來,造就左你
Posted at 2008-01-07 11:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



春權 於 2008-01-07 07:01 PM 發表:
配隱形眼鏡,那你的眼袋就會.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呢個正係我考慮既因素 /__\
不過真係配 我返學5會戴 出街先戴 :)

今日蕉員1齊來我日記湊熱鬧 
Posted at 2008-01-07 11:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cloudyan 於 2008-01-06 11:53 PM 發表:
好正呀幅圖,哈哈
你立左次大功喇妹仔黃巧巧

ivy加油,
放心啦
我地一齊開開心心過08..呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都覺得超正 太有意境喇 哈哈
不枉我養呢個妹仔咁多年 總算為主人做返D野 -V-

嗯 期待快樂的08年 ..
你EXAM都要加油 1齊努力 ;)
Posted at 2008-01-07 11:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



巧巧 於 2008-01-06 09:29 PM 發表:
七隻蕉

哈哈,剛好在上網時看到的
想不到又會恰好有七隻~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我開頭以為特登畫架..
不過以你既技巧 .. 都冇咩可能
Posted at 2008-01-07 11:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Christy 於 2008-01-06 04:16 PM 發表:
妹妹仔=v="
有我地蕉員陪住你 08一定會開心既:)
希望你今年既願望成真啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝晒 肥妹仔:)
聖誕禮物比我抽中你
08又有我陪你 你行運喇 -V-"

你12月31日的日記幾時打 你個日記生晒雜草喇 -__-




Posted at 2008-01-07 11:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]