*+°◆+"晶晶的回憶日誌 ||×
                                         

2010-08-23 開心 分類: 未分類

哈哈....


今晚出去食飯......


番黎睇下幾點...


早既話就回cncn....


吾係既話天日再回...^^


e+回CMCM啦........

(閱讀全文)

發表時間:2010-08-23 01:03 PM  [ 訪客留言(63) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]