靜靜的~
珍惜現時擁有的一切,到失去先黎後悔.已經太遲了
I_wait_you
暱稱: 呀芝
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
勁唔開心呀
好辛苦呀
又一日
一天一天咁過去
又一個情人節
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 62
今日人氣: 2
累積人氣: 1787
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 9 日  星期日   晴天


愛是由心開始 分類: 未分類

今日成日都冇見過你,,,好掛住你呀..

成日勁無聊咁過左lu...

今日勁早起左身...係到做功課..(太乖喇)

下晏去左圖書館..勁悶....借左d書番黎都唔知會唔會睇..

如果你愛一個人,,你會成日諗住佢..唔會做一d令到佢唔開心既事..

真正既愛情,,,由心開始,,,,唔希望我會向你講任何一句謊言..都唔希望你會厄我

選擇左專一咁去愛佢..唔想自己再對其他男仔動感情,,因為我唔想失去我愛既人

唔想做一d令自己後悔既事...傻笑好過唔笑,,

成個星期冇見呀媽喇,,,只係係到傾電話,,,好想同你傾下計,,,

一個星期只係番黎屋企一次....同你相處既時間少到冇得再少...

呀媽係屋企果時...又冇點理佢..唉...

點做先可以表達到,,我係關心佢呀???我見到佢咁辛苦...我連一句關心既說話都冇,,,對唔住呀

我係講唔出口...對住呀媽果時,,都唔知可以講d咩...坐左係到果時...2個人都望住電視,,,跟本

連傾計既時間都抽唔到出黎,,,可唔可以教下我點做呀???我唔想比佢既印象係唔識關心佢既人...

發表時間:2008-03-09 06:38 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 8 日  星期六   晴天


笑真係咁難?? 分類: 未分類

宜家先知...原來想笑都會好難...都唔知自己點解會咁,,,個人好似唔屬於自己咁..

今日好采有你陪我,,,雖然只係短短既一個鐘,,,但係你係我身邊果時,我真係唔會感到孤單..

曾承諾過要對你專一,,但係我冇做到,,對唔住,,

開始對你冷淡,,係因為我唔知重可以同你講d咩..做左令你唔開心既事,,唔知點去彌補..

第一次比人拒絕,,真係好難受...我都唔知點解會有咁既感覺..

平時玩人果時,,都唔會咁難受,,只係識理自己既感受,,冇諗過人地既感受,,

後悔當初既一句。就係因為一句,,,令到有人辛苦,唔開心

對你既錯愛...造成左傷害,,,

明明有仔...都重要去溝仔,,,後悔做左件令係唔開心既事,,sor

 

 

 

發表時間:2008-03-08 09:08 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]