| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 9 日 星期日  |
| 愛是由心開始 |
分類: 未分類 |
今日成日都冇見過你,,,好掛住你呀..
成日勁無聊咁過左lu...
今日勁早起左身...係到做功課..(太乖喇)
下晏去左圖書館..勁悶....借左d書番黎都唔知會唔會睇..
如果你愛一個人,,你會成日諗住佢..唔會做一d令到佢唔開心既事..
真正既愛情,,,由心開始,,,,唔希望我會向你講任何一句謊言..都唔希望你會厄我
選擇左專一咁去愛佢..唔想自己再對其他男仔動感情,,因為我唔想失去我愛既人
唔想做一d令自己後悔既事...傻笑好過唔笑,,
成個星期冇見呀媽喇,,,只係係到傾電話,,,好想同你傾下計,,,
一個星期只係番黎屋企一次....同你相處既時間少到冇得再少...
呀媽係屋企果時...又冇點理佢..唉...
點做先可以表達到,,我係關心佢呀???我見到佢咁辛苦...我連一句關心既說話都冇,,,對唔住呀
我係講唔出口...對住呀媽果時,,都唔知可以講d咩...坐左係到果時...2個人都望住電視,,,跟本
連傾計既時間都抽唔到出黎,,,可唔可以教下我點做呀???我唔想比佢既印象係唔識關心佢既人...
|
| 發表時間:2008-03-09 06:38 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 8 日 星期六  |
| 笑真係咁難?? |
分類: 未分類 |
宜家先知...原來想笑都會好難...都唔知自己點解會咁,,,個人好似唔屬於自己咁..
今日好采有你陪我,,,雖然只係短短既一個鐘,,,但係你係我身邊果時,我真係唔會感到孤單..
曾承諾過要對你專一,,但係我冇做到,,對唔住,,
開始對你冷淡,,係因為我唔知重可以同你講d咩..做左令你唔開心既事,,唔知點去彌補..
第一次比人拒絕,,真係好難受...我都唔知點解會有咁既感覺..
平時玩人果時,,都唔會咁難受,,只係識理自己既感受,,冇諗過人地既感受,,
後悔當初既一句。就係因為一句,,,令到有人辛苦,唔開心
對你既錯愛...造成左傷害,,,
明明有仔...都重要去溝仔,,,後悔做左件令係唔開心既事,,sor
|
| 發表時間:2008-03-08 09:08 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|