|
|
今天的日子是...2009 年 8 月 17 日 星期一 今天的天氣是...  |
|
我的名字是...暑假物語 - 期待...  |
仲有6日,我就會番黎香港,好掛住中樂團...好掛住部中阮...好掛住學校...
唔知今年會唔會有新仔入黎,中阮部可能都係同呢兩年一樣,都係我同霖霖...不過無所謂,重質不重量。
可是呢...希望二胡部「添丁」,主音實在太少人:(
總之,中樂團多番啲人啦:)
給3A班同學們:
花開堪折直須折,莫待無花空折技...
珍惜時間,做功課...
莫等閑,白了少年頭,空悲切! |
網主回覆
我話頂多...(._.),你都算月尾啦~ Posted at 2009-08-18 08:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|