今日同D FD去翠屏打排球....=
*[[有Zoe,Shan,Anson,Terry,Ada,Yo,肥Cat,牙倫啦+*]]
我同Ada約係觀塘個間7-11等....順便食埋野呀嘛,.,,!!
之後我同Ada去到排球埸....以為佢地全部都未到,.,,#+
跟住我地過去坐低之後....
先見到Anson同Terry係個公園仔到玩滑梯*=好低能呀~!!
之後得我地4個係到打*+
之後有一個著住紅色背心同黑色超短褲既女仔行緊過黎!!~*+]]
最初以為佢係路過架咋=*]]
跟住佢向我地Le邊行過黎!!=*
跟住我同Ada睇清楚D先知,,.,原來係肥Cat"*}
之後我地5個一齊打排球,.,,+之後有3條八婆去我地後面個場打+*]]
Anson一個都打嬴佢地啦+,.,,扮哂野禁*似為自己好勁
之後Anson,Terry,牙倫同佢地3條八婆打....嬴成條街啦+*]]
之後Zoe,Shan先黎,.,,+打左一陣Anson,Terry走左...
跟住打多10分鐘之後都走啦+*\
|