2006 年 11 月 19 日  星期日

今日同D FD去翠屏打排球.... 無奈
          今日同D FD去翠屏打排球....=
*[[有Zoe,Shan,Anson,Terry,Ada,Yo,肥Cat,牙倫啦+*]]
 我同Ada約係觀塘個間7-11等....順便食埋野呀嘛,.,,!!
                   之後我同Ada去到排球埸....以為佢地全部都未到,.,,#+
           跟住我地過去坐低之後....
先見到Anson同Terry係個公園仔到玩滑梯*=好低能呀~!!
                             之後得我地4個係到打*+
之後有一個著住紅色背心同黑色超短褲既女仔行緊過黎!!~*+]]
 最初以為佢係路過架咋=*]]
       跟住佢向我地Le邊行過黎!!=*
 跟住我同Ada睇清楚D先知,,.,原來係肥Cat"*}
之後我地5個一齊打排球,.,,+之後有3條八婆去我地後面個場打+*]]
                 Anson一個都打嬴佢地啦+,.,,扮哂野禁*似為自己好勁
             之後Anson,Terry,牙倫同佢地3條八婆打....嬴成條街啦+*]]
  之後Zoe,Shan先黎,.,,+打左一陣Anson,Terry走左...
                            跟住打多10分鐘之後都走啦+*\
 

 




訪客留言 (返回 IcEKathY 的日誌)



Scar06 於 2006-11-24 10:20 PM 發表:
ANSON一出手就死哂啦..
佢地敢係ANSON面前扮野,,
真係咪死過' = )
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 IcEKathY 的日誌 ]