。☆|雞仔堆|☆。

 

                                   *||`♥ 奸笑ing
Ice_Shan
暱稱: ﹍`臭雞 ×
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 407
今日人氣: 1
累積人氣: 3667
2008 年 3 月 1 日  星期六   晴天


倒數我滴生日 分類: 未分類

今日同丫楓班人去左行街街

係MK行下行下

覺得好鬼死悶就去左唱K

佢地唱到最高嗰個Key個陣

尾音衰左 就扮跌倒咁既樣

超好笑 ^口^ 笑到我肚痛><

唱下又玩下True Or Dare

玩到好開心

大約六點度散水

同丫怡一齊搭MTR番歸^v^

番到TKO去左OK買野食

就番屋企6






訪客留言 (返回 Ice_Shan 的日誌)


xainwing 於 2008-03-05 11:08 PM 發表:
做咩吾打日記?-口-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pyc03072 於 2008-03-04 06:14 AM 發表:
CM到~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Louleovchong 於 2008-03-02 04:22 PM 發表:
送番你cm~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hitbelovess 於 2008-03-02 03:57 PM 發表:
你就好...去行街街!!
我係屋K悶到啊媽都唔認得..- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xainwing 於 2008-03-02 02:15 PM 發表:
CMCM,,,,我又有D想去唱K-3-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuyy_b 於 2008-03-02 01:18 PM 發表:
我不會忘記你的啦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuyy_b 於 2008-03-02 01:17 PM 發表:
唔叫埋我去?xd''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xainwing 於 2008-03-02 01:12 PM 發表:
咁你有無唱牙?"*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xainwing 於 2008-03-02 01:12 PM 發表:
CMCM'*!拎第一
呵呵呵呵'*!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]






好友名單