誰沒傷過痛過呢。要堅強
漫漫人生路 總會有不同嘅時候。
成功 失敗 沮喪 幸福 等..
沒有不好的事一直存在 我是如此的堅信著。
微笑吧 勇敢跨過不好的時候吧.
Icebluesea
暱稱: "•﹏寂寞。-〞
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
我不想失去
我決定放手,不再回頭
沒有你後的我
原來
如果和原來
文章分類
全部 (15)
Memory (7)
What i think (5)
中學的生活 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 7
今日人氣: 5
累積人氣: 936
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 26 日  星期一   清涼


離開以後 分類: Memory

離開以後 我諗咗好多 我係到諗 離開之後 你和佢分到相近嘅學校 咁你會唔會LoVe上佢 

但是我根本唔洗擔心 因為我唔知往後嘅事 (但願你會lOvE佢)

這是我對你倆的祝福 記住 是我最最最(n個最)衷心嘅祝福

離開以後 我想離開了 只因 我已經達到咗我嘅願望 (是希望你倆能讀到較近嘅學校)

又是那一句 離開以後 我比係小學時快樂咗好多 可能係因為離開咗佢掛(其實我都唔係好清楚)

但又好似有一種失落感 又可能是因為佢(都係個句唔係好清楚呀)

雖然我快樂咗好多 但我又傷心咗好多 也有煩惱

又係可能因為佢 彷彿佢操控我嘅喜、怒、哀、樂

但是 我已經開始慢慢忘記佢啦 我鬆咗一口氣 感覺一切已經結束 一切都要忘記

我不後悔 一切都是我心甘情願 也許 還有一些忘記不了的回憶 但我必須忘記

只因 這一切都是我最痛苦的回憶 所以 離開以後 我選擇了不見 永遠

只因 我已經選擇忘記 而這一切痛苦的回憶 將會由我親手結束

 






訪客留言 (返回 Icebluesea 的日誌)


meteorsally 於 2011-03-07 09:07 PM 發表:
cm;cm;
唔該幫下手,,
功課黎架(I.E.S)
http://www.my3q.com/survey/360/cyui/6642.phtml
問卷,,
幫我填下啦,,
唔該..唔該..唔該啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



baby0223 於 2011-02-15 07:30 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]