今日又係返學`..
放左學之後李映彤黎左接我`..卡卡]]
之後我地就去左將中食野`,,
d野都幾好味`..
我地食完野見到個bb係到係咁叫"有位啦"`..
搞到佢呀媽買唔到野食`,,好好笑唷//
1點幾就返到黎..玩電腦`..
E+都唔係好鍾意玩電腦..悶到爆炸`,,
跟住就打俾萍姐同佢傾左陣,,
之後又同李映傾左陣..
冇野做,,
4點幾萍姐就打黎叫我出去食糖水..
最後都冇食..不過就去左吉BALL FISH黎食..
之後去左吉吉島行左陣又去厚德個個OK飲野
見到3個男仔..有一個肥仔一路講野一路食野.,,--
噴哂D野出黎..又講得唔清楚過人.\/\/
我係咁笑,,我同萍姐就拎左D野黎扮睇..
不過我地係到笑緊`..卡卡
我地又去左商務睇"股神"
6點2返到屋企
THE END
|