"小學大計"  |
分類: 未分類 |
好多人都ask我:
有冇返過小學?
5系我5返...
而係冇時間返...
頭先同karman傾完...
諗住下星期2返...
因為考試有time返...
早放有著數呀...
好kai心呀(學karman)
然之呢我留言已經破百la...
thank you queenie...
因為冇time,所以5寫文la...
但我一樣讚緊queenie...
恭喜你help我留言破百...
scj接近溫完架la...
而cved仲要add把勁...
仲之呢,篇日誌la...
主題系終於可以...
返小學la...kaka...
大家繼續努力la...
系甘多la...886
by ida
|
| 發表時間:2010-06-13 04:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
聽歌聽歌!!~ 我會給你一個text哦!!~ 記住啦!!~
|
網主回覆
55... Posted at 2010-06-14 01:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok... Posted at 2010-06-14 01:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok... Posted at 2010-06-14 01:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok... Posted at 2010-06-14 01:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
衰人(!)(!)學我- ,-' 收版權費呀拿..$$1000000000000000000000000000000 起錨(!)(!)(!) kai左,,
|
網主回覆
kaka...  Posted at 2010-06-14 01:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok... Posted at 2010-06-14 01:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
TFSH 於 2010-06-13 04:39 PM 發表:
cm=]
|
網主回覆
OK... Posted at 2010-06-13 04:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|