Ida plus qooza★
我就係我...
用自己架風格...
去行自己架路...
嘻!多多支持..
comment plz(有留必回)
2010 年 6 月 13 日  星期日   酷熱


"小學大計" 開心 分類: 未分類

好多人都ask我:

有冇返過小學?

5系我5返...

而係冇時間返...

頭先同karman傾完...

諗住下星期2返...

因為考試有time返...

早放有著數呀...

好kai心呀(學karman)

然之呢我留言已經破百la...

thank you queenie...

因為冇time,所以5寫文la...

但我一樣讚緊queenie...

恭喜你help我留言破百...

scj接近溫完架la...

而cved仲要add把勁...

仲之呢,篇日誌la...

主題系終於可以...

返小學la...kaka...

大家繼續努力la...

系甘多la...886

by ida

發表時間:2010-06-13 04:14 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Ida_920 的日誌)


WongYinWing 於 2010-06-14 01:26 PM 發表:
聽歌聽歌!!~
我會給你一個text哦!!~
記住啦!!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55...
Posted at 2010-06-14 01:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WongYinWing 於 2010-06-14 01:26 PM 發表:
再來多一個!~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok...
Posted at 2010-06-14 01:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WongYinWing 於 2010-06-14 01:25 PM 發表:
cm!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok...
Posted at 2010-06-14 01:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TChingT 於 2010-06-14 11:30 AM 發表:
cM =]
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok...
Posted at 2010-06-14 01:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



karman_3100 於 2010-06-13 07:17 PM 發表:
衰人(!)(!)學我- ,-'
收版權費呀拿..$$1000000000000000000000000000000
起錨(!)(!)(!)
kai左,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

kaka...
Posted at 2010-06-14 01:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gen971125 於 2010-06-13 05:20 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok...
Posted at 2010-06-14 01:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TFSH 於 2010-06-13 04:39 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OK...
Posted at 2010-06-13 04:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ida_920
暱稱: ida
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2018 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
"小學雞"
"官廷式享受"
"保祿友誼賽"
"Open day"
"4:43"
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 3112
今日人氣: 3
累積人氣: 21241