2010 年 6 月 20 日 星期日  |
"續"=v=  |
分類: 未分類 |
琴日真系玩得好開心...
歡樂希望可以不斷延續...
今日系父親節...
同左老豆講:
父親節快樂未?
未就快d同佢講la...
karen同我講左...
送咩俾佢father la?
佢好似好有心思甘...
算la...5同佢比la...
聽日同楚楚去...
kelly又話...
下個禮拜5一齊出...
冇幾多$$出la....
禮拜3又要上口風琴...
好驚我自己...
又去買野食...
今日好得閒,
但系等陣要清報紙...
太多eng報紙la...
有排清理...=..=
今次d photo...
浄系po住少少先...
遲d先po la...

之前影架...

再之前影架...

有d 5系幾清...
可以上相薄度see...
sorry,諗5到寫乜...
系甘先la...886
by ida
|
| 發表時間:2010-06-20 02:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
ok... Posted at 2010-06-21 10:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok... Posted at 2010-06-21 10:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok... Posted at 2010-06-20 02:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Lowe 於 2010-06-20 02:38 PM 發表:
cm~~~ 原來today係父親節~
|
網主回覆
never mind... Posted at 2010-06-20 02:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ January 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|