Ida plus qooza★
我就係我...
用自己架風格...
去行自己架路...
嘻!多多支持..
comment plz(有留必回)
2010 年 6 月 20 日  星期日   晴天


"續"=v= 愉快 分類: 未分類

琴日真系玩得好開心...

歡樂希望可以不斷延續...

今日系父親節...

同左老豆講:

父親節快樂未?

未就快d同佢講la...

karen同我講左...

送咩俾佢father la?

佢好似好有心思甘...

算la...5同佢比la...

聽日同楚楚去...

kelly又話...

下個禮拜5一齊出...

冇幾多$$出la....

禮拜3又要上口風琴...

好驚我自己...

又去買野食...

今日好得閒,

但系等陣要清報紙...

太多eng報紙la...

有排清理...=..=

今次d photo...

浄系po住少少先...

遲d先po la...

之前影架...

再之前影架...

有d 5系幾清...

可以上相薄度see...

sorry,諗5到寫乜...

系甘先la...886

by ida

 

發表時間:2010-06-20 02:30 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Ida_920 的日誌)


hauying1997 於 2010-06-20 10:44 PM 發表:
Cm=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok...
Posted at 2010-06-21 10:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



felicia0422 於 2010-06-20 06:32 PM 發表:
CM xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok...
Posted at 2010-06-21 10:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TChingT 於 2010-06-20 02:45 PM 發表:
cM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok...
Posted at 2010-06-20 02:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Lowe 於 2010-06-20 02:38 PM 發表:
cm~~~
原來today係父親節~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

never mind...
Posted at 2010-06-20 02:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ida_920
暱稱: ida
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« January 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
"小學雞"
"官廷式享受"
"保祿友誼賽"
"Open day"
"4:43"
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 3112
今日人氣: 6
累積人氣: 21262