"病" T_T  |
分類: 未分類 |
琴日開左冷氣...
可能凍得濟呱...
搞到移家好似病病地,
把聲好變左甘...
打左幾個"黑超"lor...
唉~下午仲要同楚楚...
一齊出街街架...
唉~要快d好番...
頭先將d eng報紙...
扔左去癈紙回收箱lor...
本來尼d要琴日做...
不過我琴日訓左一日,
訓左勁耐...=,=
有好多人開始左...
做暑期homework la...
而我就...唉~
都系5好提la...
寫住甘多先la...
等我出完街街...
番尼g後....
再write多篇la...
入尼留個cm先好走...
系甘先la...886
by ida
|
| 發表時間:2010-06-21 11:15 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
ok...仲笑... Posted at 2010-06-22 01:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok.... Posted at 2010-06-22 01:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
my7191 於 2010-06-21 05:39 PM 發表:
c[]Mm3nT 要回呀
|
網主回覆
okay Posted at 2010-06-21 05:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok Posted at 2010-06-21 05:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok Posted at 2010-06-21 05:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok Posted at 2010-06-21 05:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
okay Posted at 2010-06-21 05:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2010-06-21 05:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok... Posted at 2010-06-21 05:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=v=lll Posted at 2010-06-21 05:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ January 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|