2010 年 6 月 22 日 星期二  |
"閒"  |
分類: 未分類 |
5洗出街,真系好閒...
訓到12點幾...
仲系好想訓...
聽日要番口風琴...
好耐冇著過校服...
都有成個星期la...
番到去可以見到nancy...
可惜系我冇乜$ la...
原來queennie你...
琴日同林桂儀,
仲有紀洋佢...
一齊去完旺中尼..
connie有call 過你,
諗住問路...
點g冇人聽...
又會甘5好彩,
甘都撞5到...
今日又重親甘...
see多一次...
"我們的存在"
第3次see la...
超級感人...
然之後就打qooza la...
冇乜野do過...
覺得移家好似...
放緊暑假甘...
好可惜,佢5系...
佢有個名架...
叫試後活動...
但我地成班人都好high,
番多3日學,
就真系暑假la...
我會好好記住1d...
1d,you are best...
系甘先la...886
要留cm呀...
886...see you...
by ida
|
| 發表時間:2010-06-22 04:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
^^...55
1D best... Posted at 2010-06-23 04:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55...you too...^^ Posted at 2010-06-23 04:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok... Posted at 2010-06-23 11:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^^x600 Posted at 2010-06-23 11:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^^x500 Posted at 2010-06-23 11:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^^x400 Posted at 2010-06-23 11:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呼!~ 我岩岩係網上鬧完人!!~ 原本應該係要開心!!~ 今日係JUMP其中一位成員的生日 但係!!!~ 早知唔去睇!!~ 搞到自己有D嬲!!~
|
網主回覆
don't uhappy la... Posted at 2010-06-23 11:23 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^^x300 Posted at 2010-06-22 05:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-06-22 05:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^^x100 Posted at 2010-06-22 05:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ January 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|