Ida plus qooza★
我就係我...
用自己架風格...
去行自己架路...
嘻!多多支持..
comment plz(有留必回)
2010 年 6 月 25 日  星期五   晴天


"Happy"★ 開心 分類: 未分類

Wow~好high心呀...

留言同日誌...

已經破百la....

very 多謝你地...

仲未有time...

處理d留言...

遲d先k.o.佢ar...

最近係度煲緊套片...

有成200幾集...

移家see到20幾集lu...

尼個系長期計劃...

5g幾時可以k.o完...

而我個傷口...

已經好番好多la...

多謝關心...

頭先eat完m記尼...

嘻~5冼我出$$,

家下好飽lu...

今晚談情說案結局lu...

連續2個鐘...

wow~好期待...

至於今日系...

school水運會...

絕對"十卜"你地...

好la...系甘多先...

see you...886

by ida

發表時間:2010-06-25 12:30 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Ida_920 的日誌)


suzanne1011 於 2010-06-26 09:17 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok...
Posted at 2010-06-27 04:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CherriTam 於 2010-06-26 02:56 PM 發表:
cM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok...
Posted at 2010-06-27 04:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TChingT 於 2010-06-25 05:08 PM 發表:
我都游包尾牙!~(
重尾太慘了..-__-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=,=lll
Posted at 2010-06-26 01:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WongYinWing 於 2010-06-25 03:26 PM 發表:
衰咗!~
我游包尾牙!~(好似係~)
^^
談情說案....
我淨係想睇Kings點同犀利妹係反一齊
老實講.....
有點不太好睇....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...
Posted at 2010-06-26 01:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



karman_3100 於 2010-06-25 01:01 PM 發表:
水運會;你唔去*V*..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

no...no...no
Posted at 2010-06-25 01:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ida_920
暱稱: ida
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« January 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
"小學雞"
"官廷式享受"
"保祿友誼賽"
"Open day"
"4:43"
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 3112
今日人氣: 12
累積人氣: 21280