2010 年 7 月 11 日 星期日  |
"昨天"  |
分類: 未分類 |
其實琴日我出左街...
大概7:15番到屋企...
系去買齊d 3褲等等la...
途中遇到個女人(母),
同埋一個肥仔(兒子),
個幾肥下架肥仔la...
喺度唱緊歌la...
系林峯嗰首...
<<直到你不找我>>
我忍住5笑好耐...
嗰一刻我好佩服自己la...
琴晚的確買左好多野,
除左我,仲有細佬,
買左2個書包,
3件衫,4對襪,
1對波鞋,2條褲...
然g後5記得lu...
美中不足架系...
5夠時間去買皮鞋...
因為差5多7:00lu...
所以就番屋企la...
所以琴晚都好happy下...
尼個就系琴日架diary...
至於今日冇咩發生過...
今日有個攤位遊戱...
琴日call mimi楊...
諗住約佢...
可惜5喺屋企la...
今日本來諗住落去玩...
但系勁熱lor...
算la...留喺屋企打qooza算...
我自認系懶人一位...
就尼滿600 la...
多多光顧la...
系甘先la...886
(P.S 琳琳你有尼過...
我架qooza呀...
系咪已經k.o好...
你自己部電腦la...
系就好la...
甘你可以上網la...^^)
by ida
|
| 發表時間:2010-07-11 02:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
系呀,你又知...^^ Posted at 2010-07-13 01:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
my7191 於 2010-07-12 10:01 AM 發表:
c0mM3nT
|
網主回覆
thank Posted at 2010-07-12 10:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55...==
你呀哥聽... Posted at 2010-07-12 10:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~^^ Posted at 2010-07-12 10:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2010-07-12 10:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok~ Posted at 2010-07-12 10:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX~ Posted at 2010-07-12 10:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ida你得唔得閒去MK牙? 聽人講信和ge JUMP NO1賣曬囉TT 網上講ge... 想睇下你可唔可以出黎陪我同我個朋友行街兼帶路??XDD
|
網主回覆
好,拿完成績表之後... Posted at 2010-07-12 10:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2010-07-11 03:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
COMMENT X 1 COMMENT X 2 COMMENT X 3 COMMENT X 4 COMMENT X 5 COMMENT X 6 COMMENT X 7 要回係日誌
|
網主回覆
thx for your comment" Posted at 2010-07-11 02:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ January 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|