2010 年 7 月 26 日 星期一  |
"數數數數數"  |
分類: 未分類 |
=3=今日又番maths班...
移家開始打qooza...
d字5要甘大隻...
希望你地冇近視...
可以see到la...
今日雖然遲左d入到學校,
但系都系最早去到...
今次同1c...vivian lee坐...
今日d數好難...
唉...勁多5識lor...
不過5緊要la...
(自我安慰uvu)
然後同kelly一齊行...
我地行得幾快下...
佢好似趕住做義工...
班入面好多人join左...
可見1d的小朋友...
是一群有愛心的妺妺...
好la..去之前d文章度...
較番細d字先la...
以後write野可能冇甘多...
但comment照回"
今日系甘先la...
主頁plus日誌comment"
see you!!!886
by ida
|
| 發表時間:2010-07-26 01:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thx^^ Posted at 2010-07-28 03:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CloveG 於 2010-07-26 09:26 PM 發表:
你話要回的嘛` 就回你吧... CoMz`
|
網主回覆
哈哈!!!愛死你la... Posted at 2010-07-27 01:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
okok~ Posted at 2010-07-27 01:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you Posted at 2010-07-27 01:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2010-07-27 01:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
okok" Posted at 2010-07-27 01:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝謝文書... Posted at 2010-07-27 01:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you^^ Posted at 2010-07-27 01:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^^...thank you Posted at 2010-07-27 01:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2010-07-27 01:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|