2010 年 7 月 30 日 星期五  |
"開會"  |
分類: 未分類 |
今日6點幾先返到屋企...
因為green house開會...
成個人散囇...
今日要番maths班...
今次都系同vivian li坐...
今日發覺系li...
並5系之前架lee..
所以想更正番...
不過我好懶,費是改番之前d文,
因為今日maths班...
系放10:30架...
而集合系11:45...
所以我同kelly行左一陣...
之後自己去卓悅等...
今日離開school之前,
見到suzanne...
喝左少少佢d汽水...
haha^x^
之後去到卓悅,等左陣...
就齊人,上個姊姊屋企...
之後開會la...
傾左好多好多野...
正所謂萬事起頭難...
我都5系幾多講野...
因為想聽多d師姊講架野...
始終經驗少嘛...
同埋全部得我1個form.1
難免有dd寂莫...
不過5緊要la...傾多一排,
會多d野講架la...
綠社d人都好好人...
走,搭車嗰陣...
頂5住,訓左一陣...
不過好快醒左...
1,系車震得濟la...
2,系坐我隔離架細路仔...
Q到我呀媽都5信...
望到佢落車...
又訓過,但好快又落車...
真系無覺安寧...
------------------------
多左1個姊姊,姓勞架..
haha!妹妹都5錯下...
尋日主頁有80人...
好happy呀...
日誌就尼1000 la...
好期待呀!!!!!!!!!!!!!!!
記住comment la...
-------------------------------
今日系甘先la...
下次見la...886
by ida
|
| 發表時間:2010-07-30 09:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
^^...thank you shirley... Posted at 2010-08-02 01:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you" Posted at 2010-08-02 01:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX~ Posted at 2010-08-02 01:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you" Posted at 2010-07-31 11:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok Posted at 2010-07-31 10:50 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thxthxthx Posted at 2010-07-31 10:50 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thxthx Posted at 2010-07-31 10:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-07-31 10:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2010-07-31 10:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2010-07-31 10:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ January 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|