2010 年 11 月 3 日 星期三  |
"考"  |
分類: 未分類 |
考左半日試**...
都考到我死死下lor...
吾洗問呀4...最難系英文...
大部分人都同意lor...
考中史...ok易la...
只系差d吾夠時間...
至於考scj (笑)
有太多時間do...
check完3,4次...都仲有time淨...
今次d卷extremely difficult...
hopeless lor T_T...
今日派中文...仲算滿意...
係秦秦到加多1分...^^
放學去左library做野...
第1次包完1本書...(靚靚**)
之後同貓貓& niko食m記...
最後同vivian去搭巴士...
cm遲回!!!
家下同粒米傾電話...
see you...886
by ida
|
| 發表時間:2010-11-03 08:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thxthxthxthx=] Posted at 2010-11-19 10:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thxthxthx=] Posted at 2010-11-19 10:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thxthx=] Posted at 2010-11-19 10:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX=] Posted at 2010-11-19 10:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thxthxthx=] Posted at 2010-11-19 08:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thxthx=] Posted at 2010-11-19 08:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2010-11-19 08:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thxthxthx=] Posted at 2010-11-19 08:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thxthx=] Posted at 2010-11-19 08:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2010-11-19 08:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ January 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|