妳是誰,我日日都見到妳,但我從來5知道你係邊個,應該話係我心目中,你個名幾呼無,只有一個-----仇人,你最鍾意將大堆家務交俾我,自己就去打麻雀,我做5晒就不停鬧,有一次佢鬧我,佢問我,我係你邊個,我答5知,我5係發脾氣,而係,我真係5知,5知佢佩做咩
佢今日又鬧我 ,佢話,你睇下S(某人)又識乜野,識乜野,但其實我知,我可以肯定,s人5識,但我無搏佢,我對佢己經無所謂,隨便,我反而想睇下一個人係度發癲.....
我覺得我而家往既地方根本5係我屋企,我反而覺得學校仲似,所以我參加好多活動,原因係我5想回(家),我覺得學校既人對我仲好,佢地就好似姐姐,哥哥,我係學校先感到我自己存在,係個度無眼淚,無寂莫=]
|