回到原點
哈哈,經過咁多野.....開心,5開心之後,一切都回到原點上,無變既,係2a班仍然都係有史以黎最嘈既一班,變左既,係大家既感情愈來愈好,雖然有5開心,但最後都攪得掂,咁先係2a嘛
Idy2A
暱稱: 呀珊
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無寫lu
我開心都係限,不過係無...
feel
出街特罵記
為什麼你總是安靜的
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 73
今日人氣: 0
累積人氣: 635
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 27 日  星期日   晴天


妳是誰 分類: 未分類

妳是誰,我日日都見到妳,但我從來5知道你係邊個,應該話係我心目中,你個名幾呼無,只有一個-----仇人,你最鍾意將大堆家務交俾我,自己就去打麻雀,我做5晒就不停鬧,有一次佢鬧我,佢問我,我係你邊個,我答5知,我5係發脾氣,而係,我真係5知,5知佢佩做咩

佢今日又鬧我 ,佢話,你睇下S(某人)又識乜野,識乜野,但其實我知,我可以肯定,s人5識,但我無搏佢,我對佢己經無所謂,隨便,我反而想睇下一個人係度發癲.....

我覺得我而家往既地方根本5係我屋企,我反而覺得學校仲似,所以我參加好多活動,原因係我5想回(家),我覺得學校既人對我仲好,佢地就好似姐姐,哥哥,我係學校先感到我自己存在,係個度無眼淚,無寂莫=]




訪客留言 (返回 Idy2A 的日誌)


llovesoo 於 2008-07-27 08:25 PM 發表:
可憐的珊-.-
係學校我1定對你好啲=]=]
我應該5似你最好朋友轉校的
所以係學校有咩要幫都可以搵我幫的^^
我做到的話= =先幫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bibii_031 於 2008-07-27 07:25 PM 發表:
吾好吾開心`!

咁討厭-3-!

唔好理佢嘛.\_/."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ChErY__1994 於 2008-07-27 02:48 PM 發表:
Cm=]路過
您吾開心?
吾好吾開心啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



傻林`xd 於 2008-07-27 02:45 PM 發表:
做乜要幫佢做野...-.-
俾著我睬佢都傻...;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]