咁今日又係咁啦....又係咁啦....今朝成7點
先起身呀...太眼訓...=.=...晨早第一堂就上
英文堂...本來成班都聽緊書...點知過左半
個鐘之後都扒底訓...唔知點解個個都係文社
d人黎嫁....哈哈!!!我就緊係有訓啦!!不過冇
成堂...只係訓左15分鐘度....小息就食lunch
啦!!!!之後呀許俊好似話唔做班長WO.......
不過唔關我事!!!!~.~午膳又打波...好熱咁!
第二個小息數學MISS搵我話要我數學輔導WO!
咁D人就話我D數唔掂所以搵我啦!!!!!仲O係到串我
不過我都唔知咩事!!!=.=...之後放學就話搵數
學MISS先....搵左勁耐都搵唔到呀!!!點知佢
就O係我地課室.....好無奈..~.~咁跟住我問呀
MISS點解間我入啦!!!!佢話呢一班係人都要
入嫁WO!!!!唔係分成績!!!!!!wakakaka!!!!
算啦!!!!!講完我D廢話啦!...
|