今日啦....朝早去學琴啦!!!!因為MISS傷風呀! 所以就冇咩出過聲...只係叫我彈呢首...彈果首 就到佢彈啦!!!!唔唔!!!就係咁啦!!咁..跟住啦... 就去食野....之後再去補習啦!!!!我坐到最後.. D人又話我自閉....好無奈.....咁呀sir就叫我坐 返前啦.....佢地又問我幾時彈返上去......明知 故問~.放學同呀簡言之類D人跑.....跑左勁耐 都唔支力wo!!!!呵呵!痴痴地咁......