今日都係咁啦.....即係都係無無聊聊咁 過一日啦!咁呢...今朝又係6點幾到起身 啦!!咁就又同呀林返學啦!!!返到去先記 起又要早會....=.=好在佢地唔係好多野 講姐!!!!!wakakakaka!家政堂整圍裙丫 麻.....唉....勁難做...仲整一個就錯一個 ><><都唔知下一堂做唔做得哂呀....!! 3點半要地理測驗呀....我又冇帶紅筆wo ........一定唔多高分啦...跟住就去呀蘇到 打機啦....半個鐘就走左啦.....