唔....今朝早好得死想打呀韓老鼠囉!!!!
咁我今日欠地理丫麻...因為琴晚以為係
果D corr...所以就唔做啦!點知今朝收先
知唔係corr...搞到欠交....咁之後呀韓老
鼠都唔知係唔係特登O係我欠交果日先黎
check有幾多人欠多過3次....咁佢就勁大
聲咁鬧人啦....之後就罰我留堂(預左嫁啦!)
但係佢話要罰埋全班WO!!!!好似係我搞
到佢地要留堂咁點知今日又要啦啦隊WO!
咁韓老鼠就話聽日要O係7:50...都好D...
唉....算啦!!!!!科學測驗....好在係熟人幫
我改.......午膳老鼠又遲放WO!!!!!搞到
借唔到波....死人頭...>.<"
|