今日我生日啊!! 本來同BF出街 不過後來都系開Party 好好玩 我好LOve我ge男友啊 他對我好好 真的! 好好! 我地仲照左D好Sweet 噶照片! 下次post出來! 你地想睇另外一個我生日ge版本 去我另外個Blog啦 http://profile.qooza.hk/IthinkImgay
PS: 請比Comment