轉BLOG了~
ImFreedom
暱稱: VIsCOnT
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
1
2
2009 年 2 月 14 日  星期六   晴天


18片唔夠食的....(14/2) 愉快 分類: 未分類

e幾日係主題好似冇打日子.......

今日同牙爸去洗車

講完-口-lll

仲有去左食壽司,18片既三文魚身係唔夠我食.....不過都幾大舊XD幾好食

好想介紹下 囧 不過都係唔做廣告喇(唔通果度既宣傳手法??好在冇中計- -)

發表時間:2009-02-14 05:02 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 ImFreedom 的日誌)


lolo2323 於 2009-02-14 11:04 PM 發表:
CM No.1=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
報時~