e幾日係主題好似冇打日子.......
今日同牙爸去洗車
講完-口-lll
仲有去左食壽司,18片既三文魚刺身係唔夠我食.....不過都幾大舊XD幾好食
好想介紹下 囧 不過都係唔做廣告喇(唔通果度既宣傳手法??好在冇中計- -)