轉BLOG了~
ImFreedom
暱稱: VIsCOnT
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
1
2
2009 年 2 月 24 日  星期二   晴天


開心過後....無奈(24/2) 分類: 未分類

電腦壞左

洗機(洗衣機?)

整得番

上得番網

試玩番D online game

玩唔到

無奈

可怒也......

Direct X用唔到.....

可能要換...........

唉....就係咁喇....好慘- -

發表時間:2009-02-24 10:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 ImFreedom 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
報時~