|
|
2009 年 3 月 1 日 星期日  |
| 只要效果好,垃圾也是寶! |
分類: 未分類 |
張display係舊...不過!都玩到D Online Game!!本來想買張新既卡黎一決勝負(?),
但係其實幫張卡卡download番個岩用既驅動程式就用得番,好啦...不過唔知咩
張卡係咩牌子-口-lll
|
| 發表時間:2009-03-01 08:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
bysze 於 2009-03-04 09:38 PM 發表:
電腦堂`!? 什麼 不明白
|
網主回覆
不明白,可查字典 Posted at 2009-03-07 07:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tui 於 2009-03-02 08:19 PM 發表:
你張display card係費定舊呀- - 睇你都係費啦 回應byc,請在電腦堂上留心聽課 還有對我和圻圻這些宒男對這些東東是必要知道的 最後圻圻,我還有句話跟你說:cm...- -
|
網主回覆
囧,對!!!! Posted at 2009-03-07 07:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
bysze 於 2009-03-01 10:12 PM 發表:
完全不知道你在說什麼 無聊
|
網主回覆
無聊是王道(無聊) Posted at 2009-03-08 06:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|