轉BLOG了~
ImFreedom
暱稱: VIsCOnT
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
1
2
2009 年 3 月 1 日  星期日   晴天


只要效果好,垃圾也是寶! 分類: 未分類

張display係舊...不過!都玩到D Online Game!!本來想買張新既卡黎一決勝負(?),

但係其實幫張卡卡download番個岩用既驅動程式就用得番,好啦...不過唔知咩

張卡係咩牌子-口-lll

發表時間:2009-03-01 08:14 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 ImFreedom 的日誌)


bysze 於 2009-03-04 09:38 PM 發表:
電腦堂`!? 什麼 不明白
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 不明白,可查字典
Posted at 2009-03-07 07:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tui 於 2009-03-02 08:19 PM 發表:
你張display card係費定舊呀- -
睇你都係費啦
回應byc,請在電腦堂上留心聽課
還有對我和圻圻這些宒男對這些東東是必要知道的
最後圻圻,我還有句話跟你說:cm...- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 囧,對!!!!
Posted at 2009-03-07 07:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bysze 於 2009-03-01 10:12 PM 發表:
完全不知道你在說什麼 無聊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 無聊是王道(無聊)
Posted at 2009-03-08 06:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
報時~