轉BLOG了~
ImFreedom
暱稱: VIsCOnT
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
1
2
2009 年 3 月 24 日  星期二   晴天


又有同學電話被偷了... 分類: 未分類

騎白馬的不一定是王子,他可能是唐僧~囧

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

如題....2A竟然有奇多的案件...................

唉........多數係女同學的電話成為目標(有內情??我想法~)

我地男生方面.....忘記了._.|||

不過有奇怪的事都幾多.......

發表時間:2009-03-24 09:08 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 ImFreedom 的日誌)


tui 於 2009-03-26 08:42 PM 發表:
你地話咩人地偷電話丫,自己保安都未做好
我家樓下大堂有1張海報,係講防偷竊
有一句:
防竊保安未做好
失竊,怨得邊個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對@@
Posted at 2009-03-26 08:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bysze 於 2009-03-25 08:41 PM 發表:
比我發現邊個偷電話既我一定唔會比佢客氣
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 不過受害者亦有錯...
Posted at 2009-03-26 08:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
報時~