|
|
2009 年 3 月 24 日 星期二  |
| 又有同學電話被偷了... |
分類: 未分類 |
騎白馬的不一定是王子,他可能是唐僧~囧
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
如題....2A竟然有奇多的案件...................
唉........多數係女同學的電話成為目標(有內情??我想法~)
我地男生方面.....忘記了._.|||
不過有奇怪的事都幾多.......
|
| 發表時間:2009-03-24 09:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
tui 於 2009-03-26 08:42 PM 發表:
你地話咩人地偷電話丫,自己保安都未做好 我家樓下大堂有1張海報,係講防偷竊 有一句: 防竊保安未做好 失竊,怨得邊個
|
網主回覆
對@@ Posted at 2009-03-26 08:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
bysze 於 2009-03-25 08:41 PM 發表:
比我發現邊個偷電話既我一定唔會比佢客氣
|
網主回覆
不過受害者亦有錯... Posted at 2009-03-26 08:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|