|
|
2009 年 6 月 2 日 星期二  |
| 空想中… |
分類: 未分類 |
數學好失敗…不過合格都不錯…算啦不計較(淚)
過程:O △ O 呆… → T□T 嗚哇!→\十/
入唔入到3A都成問題……考試可能都會(唉)
|
| 發表時間:2009-06-02 10:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
不太想 Posted at 2009-06-14 05:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tui 於 2009-06-07 07:16 PM 發表:
|
網主回覆
死喇… Posted at 2009-06-14 05:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
bysze 於 2009-06-02 10:51 PM 發表:
3A我們一起不入了
|
網主回覆
哇-口- Posted at 2009-06-14 05:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|